Ocoliți 150 de ore de reclame pe an folosind Netflix
Conținutul uzual de la TV a ajuns să fie asociat în cea mai mare parte a timpului cu reclame, iar un nou studiu confirmă câte dintre ele ocolim într-un an dacă folosim servicii gen Netflix.
Deși adopția serviciilor de streaming în România se petrece mai lent decât în alte țări, este vizibil că posturile clasice de televiziune încep să întâmpine dificultăți în obținerea unor profituri astronomice din reclame. Singura soluție este să vă servească și mai multe reclame într-un timp mai scurt, ajungându-se la ora actuală la aproximativ 15 minute de reclame pe oră, dacă nu mai mult. O analiză înfricoșătoare de acum câteva luni confirma că aceleași posturi au ajuns să grăbească rata de redare a serialelor pentru a strecura și mai multe reclame decât în urmă cu câțiva ani.
Din păcate pentru comercianții de conținut TV în format clasic, oamenii nu mai au la fel de multă răbdare să consume reclame. Astfel, din ce în ce mai mulți internauți ajung să apeleze la Netflix, piraterie sau dispozitive de tip DVR pentru a-și potoli setea de filme, seriale și documentare. Cel mai reprezentativ grup care a migrat către servicii de streaming este cel al copiilor.
Încercând să asocieze câteva cifre legate de impactul adopției serviciilor de streaming asupra industriei reclamelor de la TV, cei de la Extreamist au publicat un studiu în urmă cu câteva zile. Pornind de la un calcul simplu, aceștia au ajuns la concluzia că orice copil reușește să scape de aproximativ 150 de ore de reclame într-un an, folosind Netflix, Amazon Prime sau Hulu. Premiza a fost de la 1,8 ore de vizionat TV pe zi, luând în calcul faptul că majoritatea serviciilor de streaming nu difuzează nici un fel de reclame pe parcursul show-urilor pentru cei mici. Excepția este Netflix, care nu vă afișează reclame în nici un context, indiferent de vârstă.
La final, părinții sunt mai mulțumiți de faptul că cei mici sunt expuși la un număr mic de reclame, dar momentan nu se cunosc efectele pe termen lung asupra obiceiurilor de achiziție ale tinerilor adulți.